שירותי כביסה באילת ניתנים על ידי המכבסה של עינת בעיר ומעניקים ללקוחות ולמבקרים בעיר הדרומית שירות מקצועי ונוח המאפשר לאלפי המבקרים בעיר ליהנות מכביסה נקייה.

מדי שנה אנשי קריירה, אנשי עסקים, תיירים, מבקרים מזדמנים בעיר וגם משפחות ותושבים ותיקים נהנים משירות ניקוי כביסה מהיר, מקצועי ויעיל ובעיקר מבגדים נקיים וריחניים.

המכבסה מטפלת בכל סוגי הבדים החל מפרטי לבוש פשוטים ובסיסיים, מצעים, וילונות, מפות ובדים מכל הסוגים ועד שטיחים.

אז אם גם לכם קשה להתמודד עם כמויות הכביסה שלא נגמרות וסלי הכביסה שעולים מדי יום על גדותיהם אתם מוזמנים לפנות לשירותי הכביסה והמשלוחים שלנו באילת המאפשר לכם  לחסוך זמן יקר ומאמץ מיותר.

עם שירותי הכביסה שלנו תוכלו  ליהנות מהבגדים שלכם נקיים, מקופלים, מגוהצים ועם ריח מדהים ומבושם.

שירותי כביסה לכל סוגי הבדים 

המכבסה של עינת באילת מציעה לכם שירות כביסה איכותי וקפדני לטיפול איכותי בכל סוגי הבדים שלכם.

אנו נדאג לנקות ולשמור לכם את הבגד האהוב שלכם עם צוות מכבסה אמין ומקצועי היודע באופן לטפל  בכל סוג של בד, החל מבד עדין, רך  ועד בד קשיח המצריך אופן טיפול ייחודי כמו למשל אריג. אנו מציעים שירותי גיהוץ וגם שירות משלוח של הפריטים עד הבית.

שירותי כביסה  – ניקוי יבש  ושירותי גיהוץ 

שירותי ניקוי יבש שומרים על הבגדים באופן מדויק וישנם בגדים כמו שמלות ערב או ז’קטים אשר מומלץ מאד לנקות רק בניקוי יבש ולא בכביסה רגילה עם מים.
אם תכבסו את הבדים במים לסוג בגדים אלה יכולה לגרום להתכווצות של סיבי הבדים  ולכן הבגד שרכשתם עלול להתכווץ כך שלא תוכלו לעשות בו שימוש חוזר.
אם אתם מחפשים שירותי ניקוי יבש ושירותי גיהוץ פנו אלינו עוד היום.

שירות לקוחות אמין ומקצועי וגם מחיר משתלם 

מגוון השירותים שלנו עומד בסטנדרט גבוה וללא פשרות.  צוות העובדים המקצועי שלנו דואג להיות בקשר ישיר ואישי עם כל הלקוחות תוך הקפדה על  לוח זמנים מדויק,

שירותי מכבסה באילת דואגים להעניק לכלל הלקוחות כל השנה יחס אישי ואדיב.

חשוב לנו לעמוד בתיאום צפיות מלא מול הלקוחות שלנו לצד מחיר הוגן ומשתלם.